كل عام و انتم بخير 2013

للعام السابع على التوالى تستمر المدونة فى عرض الافكار و نشر الموضوعات الهامة و اللى جاى احلى ..

الجمعة، 21 نوفمبر 2008

ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ نــعم أعتز بإني أهـــلاوي ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ

انا اشك اذن انا افكر اذن انا موجود جملة شهيرة
للفيلسوف ديكارت


انا مصرى اذن انا اهلاوى اذن انا (كبير) ... دى جملة مش محتاجة فيلسوف يقولها

(كبير) هذه الكلمة التى لابد ان يعرف كل من يحمل لقب اهلاوى ان هذه الصفة ستلتسق به

(كبير) لأنك اهلاوى

(كبير) لأنك تشجع اعظم فرق القارة الأفريقية

(كبير) لأنك تشجع فريق رئسه زعيم الأمة سعد زغلول يوما ما

(كبير) لأنك غنى غنى اوى ببطولات الأهلى وانجازاته التى لايضاهيها فريقا على وجه المعمورة

(كبير) لأنك تنتمى لفريق رموزه هم مختار التيتش والطظوى وصالح سليم وثابت البطل ومحمود الخطيب وغيرهم الكثيرون

اختصارا ....... (كبير) لأنك تنتمى للكبير

انا هنا لست لأثبت للجميع ان جمهور الأهلى كبير ولم اأتى لكى اوضح عظمة النادى الأهلى

كل هذا ينطوى تحت بند وواقع وحيد ذكرتوا فى البداية هو (المنطق) ليس اكثر


ولكن لحظة يا كل جماهير الأهلى

لحظة من فضلكم يا اهلاوية يا (كبير)

عندما تسمع اهازيج جمهور الأهلى الوفيه وهي تردد بأعلى صوتها (قول الحق خليك جرئ النادى الأهلى احسن فريق) .. لترهب به جميع الانديه ليوصل صداها لاقصى العالم.

عندها ستعلم بأن الفوز لا محاله سيكتسي بللون الأحمر ....

فلنوحد كلمتنا ايها الأهلاوية.. ( كبـيــــــــــــر يا اهلـــــــــــــى)
وده المنطق ليس اكثر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ممكن تقدروا تشاركوا معانا و تقولوا لنا رأيكو فى موضوعاتنا