كل عام و انتم بخير 2013

للعام السابع على التوالى تستمر المدونة فى عرض الافكار و نشر الموضوعات الهامة و اللى جاى احلى ..

الثلاثاء، 8 فبراير 2011

شوية رسايل 2011حبيبتى



 

انا من حبك هيست


و اتنططت و هيصت


بحبك اكتر من البست


يا أحلى من العيش التوست




&&حبيبتى


بحبك حب ملوش نهايه


حب الميه للكوبايه


حب الشعر للفلايه


حب الطفل للمشايه


حب الشتا للدفايه



&&حبيبتى


انا من حبك قلبي اتاخد


بحبك حب الموظف ل يوم واحد


حب ابو تريكه ل عبد الواحد



&&حبيبتى


ا نا من غيرك مش عارف اعيش


بحبك حب الجارسون للبقشيش


حب الدقيق للعيش


حب سينا للعريش


حب العصفور للريش


&&حبيبتى


ده انا من غيرك أموت


بحبك حب الطفل للبسكوت


حب الصعيدي للنبوت


حب الكسلان للريموت


حب الفرخه للكتكوت



&&حبيبتى


د انا بحبك يا بت


حب التليفون للخط


حب فودافون للكارت


حب الكمبيوتر للنت



&&حبيبتى


حبك جوا قلبي مغروز


حب القرد للموز


حب زيت الشعر للوز


حب السيرك للأراجوز



&&حبيبتى


ا نتي مش زي كل البنات


بحبك حب الفرح للشربات


حب الفراوله للخلاط


حب العيال للحلويات



&&حبيبتى


ده انا بحبك يا هبله


حب الرقاصه للطبله


حب العيال للنبله


حب عنتر ل عبله



&&حبيبتى


حبك جوا قلبي كبير


حب المانجه للعصير


حب السكر للفطير


حب بيبو لبشير



&&حبيبتى


ا يوه انتي


اسمعيني كدا من قلبك


انا طول حياتي هفضل جنبك


و مش هبعد ابدا عنك


و مستني تقولي بحبك


م ن ق و ل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ممكن تقدروا تشاركوا معانا و تقولوا لنا رأيكو فى موضوعاتنا