كل عام و انتم بخير 2013

للعام السابع على التوالى تستمر المدونة فى عرض الافكار و نشر الموضوعات الهامة و اللى جاى احلى ..

الاثنين، 13 أبريل 2009

الفستان الابيض

انا جايب لكو كلمات اغنية جميلة جدا و مؤثرة جدا اسمها الفستان الابيض يا ريت تقروها.....

الفستان الابيض
****************
انا عارف انى بحلم والحلم جميل وبيحلالى
ال ايه اعد جنبى والناس شيفاكى وحسدانى
مهو طبعا منتى امرى ونورى وضلى وامانى
وانا نفسى اقولك كده من زاااامااان
انا كل ما غمض عينىالائيكى جايه من بعيد
لبسه الفستان الابيض والمزيكا تقول وتعيد
ولائيكى بتضحكيلى وبتقوليلى بقينا لبعض
ولائى دقات قلبى من كتر الفرحه تزيد
ولائى لمه واحلى دمعه من عيون فرحانه
ماخلاص العين هتنام من بعد ليالى كتير
سهرانه والف اورى الشبكه ودى ربكه ماجت
على بالى ولائى الناس بتغنى بصوت عالى
اسم الله عليهم عينى عليهم ربنا يحميهم
وتملا دسته عيال بيتهم وطلع عنيهم
وتيجى الناس تطل عليهم ويقول عقبالهم
مين يطول يعيش فى حقيقه فى زيها فى الجنه
انا بحبك بحبك دايما جنبك وعمرى معاكى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ممكن تقدروا تشاركوا معانا و تقولوا لنا رأيكو فى موضوعاتنا